storbryggkaffe.blogg.se

Julafton med allt vad det är....

Kategori: Allmänt

Så då har förväntans tider till slut kommit till sitt slut. JULAFTON. Snälla låt denna dag ta slut snabbt så vi slipper sitta och trycka i vardagsrummet. Nu när jag har blivit "vuxen" känns det inte likadant som förr. Konstigt nog sov jag oroligt i natt. Jag har i vilket fall som helst lärt mig knyta en slipsknut tack vare tie-a-tie på youtube (http://www.youtube.com/watch?v=-xHBa-GDU3s). Igår var det uppesittarkväll med Fassan och hans sambo med ett program på SVT1 om musik där tävlingen slutade 12-12, efteråt var det ett litet antiklimax för jag kunde kollat något annat. Härligt med tv-kanaler igen!

Får väl lägga upp en bild här nere så att ni får se hur stilig jag är denna dag, det är inte så vanligt. Var inte oroliga, jag lägger inte upp mitt ansikte med tanke på att det blir enklare att skriva saker om jag inte berättar vem jag är. Ni som vet ni vet.


Det blev inte så långt men jag lägger nog upp något bittert inlägg imorgon efter jag sett första delen av Palme kl 2100 på SVT1.

God jul på er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: