storbryggkaffe.blogg.se

Jag hatar så himla mycket!

Kategori: Allmänt

"Jag hatar....."
Jag har slängt runt med detta uttryck ganska mycket på senaste tid. Julmusik, julpynt, cyklister, Darin, Assassin's Creed 3, lakrits, m.m. Vet inte riktigt varför jag säger så men jag vill använda ett ord som är tydligare än "ogillar väldigt mycket".
 
 
Kan nog enkelt säga att jag hatar cyklister mest av allt, speciellt cyklister som inte har koll på trafikreglerna så att jag måste akta mig när de egentligen ska lämna företräde! Fast cyklar folk ska man kanske förvänta sig att de kuggade på teorin/uppkörningen för B-körkortet. Jag blir nästan arg bara jag tänker på det.
Tips till er som cyklar i Malmö: Så länge ert släkte cyklar på gågator, kommer jag gå på cykelbanor! Och var snälla att stanna vid övergångsställen när jag och mina likar ska gå över! 
 
Med det sagt så kan jag ju även nämna att denna överhypade månad börjar gå mig upp till öronen! December med advent:er, julpyssel, julbord, julpynt, julklappsinhandlande, julmusik och julfirande får mig att må ganska illa. Och varför måste alla vara så jävla glada hela tiden? Inser ju att jag är en ganska bitter herre men wtf!
 
Darin ligger förnärvarande 2:a och 3:a på Spotify's topplista över Sveriges mest lyssnade låtar. Med låtar han gjort covers på i "Så mycket bättre"! Otroligt enerverande när Svennebanan tycker att Darin gör en låt bättre än Olle Ljungström eller Magnus Uggla, speciellt när han tidigare gjort pop/RnB för flickor 10-18 år. Hur passar en låt Magnus Uggla gjort på den profilen? 
 
Assassin's Creed 3 släpptes för några veckor sedan och jag var jättesugen på det. Således införskaffades spelet för 699SEK, totalt ovetandes om att det tidvis var ospelbart. Glitchar som sträckte sig över hela uppdrag vilket gjorde det väldigt svårt. Skitspel, speciellt när jag inte har någon internetuppkoppling på min Xbox360 och kan på så vis inte uppdatera det.  
 
Men på den ljusa sidan så tycker jag om sneakers, färgglada kläder, huvudbonader, Macklemore & Ryan Lewis och koffein.
 
Fridens Liljor
StorBryggKaffe
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: